Random | 9 Mei, tarikh bersejarah

by - 12:42 AM



Assalamualaikum :D
let's just skip intro since i suck at it...

        Okay so harini batch 98 kena troll. Kononnya result UPU keluar hari ni, tapi rupanya 16 Mei *ugly sobbing* Yang troll tu satu hal, yang twt_upu harini baru muncul tu satu hal, yang satu batch pun tak check betul ke tak pun satu hal jugak. Alahai kelakar betei. Apape pun, kita tunggu je lah kan ape resultnya. On the bright side, ada masa lagi untuk kita doa, mintak banyak-banyak pada Dia agar ada rezeki kita. semalam, bila aku sedar ada sehari je lagi sebelum result upu keluar (kononnya), aku rasa cuak gila sebab macam tak cukup je usaha aku mintak dari Allah. So bila ada masa ni, marilah kita memanfaatkan sebaik mungkin. Hehe.

         Oh ya, 23 April yang lepas, (perlu lah ayat skema?) aku ada pergi interview untuk course mass comm dekat UiTM Jengka. And sebenarnya aku ada jugak niat nak update blog pasal pengalaman interview aku tu. Aku paham la kan perasaan bila dapat tahu kena interview tu memang akan automatik nak tahu experience orang lain. So aku pun dengan rendah hatinya nak jugak tolong batch akan datang kan. Tapi aku segan sebab tak confident dapat ke tak. Oleh itu, aku pun ingat nak tunggu lepas dapat result UPU lah baru update. So bajet macam haa harini boleh dah lah update blog. Sekali.... kena tipu! Hahahhahaha. Tunggu lah next week pulak baru aku update. Dapat ke tak dapat, insyaAllah aku update jugak. Kalau dapat, boleh share pengalaman dengan orang lain, kalau tak dapat, mungkin boleh bg nasihat apa yg patut avoid. Tak giteww??

Cewah. Kemain lagi zahi le ni.

Ok lah tu je aku nak hapdet. Byeee.
Assalamualaikum :)

Can we go back to the time where we were just a normal friend? :(

You May Also Like

0 comment(s)

Drop your comment here!