Restart

by - 12:53 AM


Assalamualaikum :)

So.... a new start? Hehe.

Aku start menulis dekat blog ni since darjah 6 or maybe darjah 5. Sampai lah sekarang dah 17 tahun. Dah besar dah Zahidah ni haa.

Jadi, bayang je lah betapa kelakar nya post-post zaman tok kaduk tu. Ya Allah, aku bukak balik tadi... rasa.... hahhhhahahahhahhahaha. Memalukan. Itu je yang mampu aku describe 😂

Zaman tu tak matang lagi. Eheh. Sekarang tak matang lagi jugak. Tapi matang lah daripada zaman dahulu kala tu. Sakai gilaaa hahahahaha aku mintak maaf kepada sesiapa yang baca blog aku time tu hahaha.

Maka..... restart? Refresh? 😁

Tapi post-post lama aku revert to draft je. Sayang deh nak delete. Berguna tu kot kot lah di masa hadapan aku bosan, sedih, depressed, bukak blog tengok balik post zaman darjah 6, confirm terhibur 😂 mungkin gelak tak berhenti 7 hari 7 malam.

K. Tu je. Sekian. 
Assalamualaikum :)



Semoga yang ditulis akan datang ni mendatangkan manfaat dan keamanan sejagat 😂

You May Also Like

0 comment(s)

Drop your comment here!